11 Mayıs 2017 Perşembe

Herbalife Beylikdüzü 05428997566

Herbalife Beylikdüzü 05428997566
Herbalife Beylikdüzü'nde büyümeye devam ediyor. Ayrıcalıklı kulüp üyeliği veya  ürünler ile ilgili bilgi almak için aşağıdaki iletişim bilgileri ile irtibata geçebilirsiniz.
Kulübümüze gelerek ücretsiz vücut analizi yaptırabilir, kilonuzu kontrol altına alabilir  ve size özel etkinliklerden faydalanabilirsiniz.
Kahvaltını değiştir, hayatın değişsin.



Herbalife Beylikdüzü Bilgi ve Sipariş 05428997566
formerkezi@gmail.com

7 yorum:

  1. Ürünleri çok uzun zamandır kullanıyorum.. Favorim Fındıklı shake :)

    YanıtlaSil
  2. Ben. annem ve kuzenim birlikte başladık değişimlere inanamadık hepimiz çok güzel sonuçlar aldık ben 98 kiloydum türkmenistandan geldiğimde şimdi ise 67 kiloyum hala devam ediyorum şimdi sporada başladım uzmanlara göre beslenme %80 spor %20 kilo verdiriyormuş ben %100 ü tamamladım tam gaz devam edeceğim teşekkürler herbalife bu arada annem 1 ayda 8 kilo verdi 61 yaşında annem :)

    YanıtlaSil
  3. //// beylıkduzundekı kulubunuz cok guzul olmus, yarın olcum ıcın ugrsyacagım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, Her zaman bekleriz efendiim sipariş hattımızdan bize ulaşabilirsiniz. 0542899 75 66

      Sil
  4. her yerde gormeye basladım artık bu herbalife bende deyeceğim sonunda

    YanıtlaSil
  5. bende cok duydum televızyonda reklamları gorunce baslamaya karar verdım çok daha ıyı hıssedıyorum artık

    YanıtlaSil
  6. herbalıfe dıger fırmalardan cok farklı ben uzun zaman once kullandım sımdıde devam edıyorum hatta uye oldum ne zaman fazla yemek yesem kurtarıcım oldu

    YanıtlaSil

ERKEKLERİNDE CİLT BAKIMINA İHTİYACI VARDIR

ERKEKLERİNDE CİLT BAKIMINA İHTİYACI VARDIR Erkek cildi ile kadın cildi farklıdır. Fakat bu, erkeklerin de tıpkı kadınlar gibi cilt bak...