16 Mayıs 2017 Salı

Herbalife Beyoğlu 05428997566

Herbalife Beyoğlu 


Herbalife Nutrition İçerikten Gelen Kalite

Herbalife ürünleri ile hayatını, yaşama tarzını değiştiren insanların arasına katılma zamanı artık geldi, Enerjinizi gün içinde sürekli yüksek tutacak kendinizi çok daha iyi hissedebileceğiniz sağlıklı kilo verebilecek, dengeli beslenebileceğiniz ürünlerden kısaca bahsedecek olursak,



1. Formül 1 Shake; 217 kalori içerir, lif kaynağıdır, bezelye proteinlerinin, temel besinlerin birleşiminden oluşur.

2. Bitkisel Konsantre Çay; Ödem atmanıza, yağ yakmanıza yardımcı olacaktır.
3. Aloe Konsantre İçecek; Aloe vera suyundan elde edilmiştir. Narenciye özlüdür.

Ürünler ile ilgili daha ayrıntılı bilgiye ulaşmak için bizimle iletişime geçiniz.


05428997566
formerkezi@gmail.com
www.formmerkezi.com

8 yorum:

  1. 1 ayda 16 kilo verdim teşekkürler ücretsiz ölçümde görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  2. Herbalife firmasını çok duymuştum hatta ronaldonun kullanıdığını görüncede çok şaşırmıştım ve bende kullanmak istedim düzenli spor yapıyorum ama çok yoruluyordum artık yogunluk yok haftada 5 gün spora gidiyorum kilo vermek içinde bir arkadaşım başladı inanılmaz bir değişim yaşadık çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  3. benım spor okulum var bırı ıle tanıstım ılk once benım futbolcularıma bır olcum yaptılar ona guverenerek bende basladım 100 kiloluk bı hocaydım sımdı 85 e kadar dustum

    YanıtlaSil
  4. 100 kilo ile başladım suanda 88 kiloyum teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. herbalife urunlerınden cok memnun kaldım

    YanıtlaSil
  6. Kilo vermek, Kilo almak, sporcu beslenmesi hakkında merak ettikleriniz içim iletişim numaramız 05428997566 irtibata geçin yardımcı olalım.

    YanıtlaSil
  7. ☺️☺️☺️ tesekkurler

    YanıtlaSil
  8. shake içiyorum kendimi zinde hissediyorum.

    YanıtlaSil

ERKEKLERİNDE CİLT BAKIMINA İHTİYACI VARDIR

ERKEKLERİNDE CİLT BAKIMINA İHTİYACI VARDIR Erkek cildi ile kadın cildi farklıdır. Fakat bu, erkeklerin de tıpkı kadınlar gibi cilt bak...